Mobilna kampania marketingowa to świetny sposób na dotarcie do dużej liczby osób przy bardzo małej ilości zainwestowanych pieniędzy lub czasu.

Niewiele jest osób, które nie mają telefonu komórkowego, tabletu itp.Spersonalizuj swoje wiadomości. Użyj imienia i nazwiska subskrybenta i upewnij się, że platforma, z której korzystasz, może umieścić w wiadomości informacje wprowadzone przez tę osobę. Posiadanie spersonalizowanych wiadomości pomaga poprawić relacje z klientami. Masz tylko 160 znaków i zawiera imię osoby, bez względu na długość. Postaraj się, aby wiadomości były krótkie, gdy je personalizujesz.Daj swoim subskrybentom możliwość rezygnacji z otrzymywania Twoich SMS-ów. Format Twoich wiadomości powinien automatycznie zawierać zestaw instrukcji lub zdanie „opt-out”. Musisz użyć słów, które przekażą wiadomość, aby mogli wydostać się z twoich wiadomości. Obejmuje to słowa takie jak „ANULUJ SUBSKRYPCJĘ” i „STOP”.Rozważ rozpoczęcie kampanii z krótkim kodem, aby zwiększyć swoją bazę danych marketingu mobilnego. Poproszenie klientów o wysłanie kodu w celu zapisania się na aktualizacje wiadomości może wygenerować znaczny wzrost w Twojej bazie danych, a także zapewnić, że zrobią to tylko ci, którzy chcą otrzymywać wiadomości. Reklamuj swoją krótką kampanię kodu w serwisach społecznościowych, swojej witrynie internetowej i wszelkich drukowanych materiałach marketingowych.Nie wysyłaj nieuzasadnionych ilości wiadomości tekstowych na telefony osobiste. Telefony komórkowe są bardzo osobiste i wiele osób nie docenia przytłaczania wiadomościami marketingowymi. Staraj się ograniczać liczbę wiadomości do jak najmniejszej, aby utrzymać wysoki poziom zadowolenia z klienta.Zdecyduj już teraz, czy zamierzasz używać kodów QR czy 2D w swojej kampanii mobilnej. Twoi odbiorcy mogą nie rozumieć, jak wykorzystać określoną technologię, więc musisz upewnić się, że wybierasz coś aktualnego, popularnego i przyjaznego dla ludzi. Urządzenia mobilne będą marketingiem przyszłości

Prowadzisz marketing do zwykłych ludzi; nie każdy będzie obeznany z technologią.Jeśli naprawdę chcesz zwiększyć sprzedaż dzięki marketingowi mobilnemu, ciężko pracuj, aby odwiedzanie Twojej witryny było przyjemnym doświadczeniem dla ludzi.

Ponieważ większość użytkowników mobilnych to użytkownicy w ruchu, są oni bardziej skłonni do szybkiego przeglądania wielu witryn niż użytkownicy komputerów PC. Daj im powód do pozostania w pobliżu.Twoje myślenie powinno się całkowicie zmienić w przypadku marketingu mobilnego, jeśli masz nadzieję odnieść sukces, ponieważ tak naprawdę nie masz już do czynienia z relacją jeden na jednego klient-klient. Masz teraz do czynienia z publicznymi osobami przeglądającymi swoje urządzenia mobilne. Oznacza to, że musisz wytrenować swój mózg, aby myśleć jak zajęta osoba i co przykułoby ich uwagę.Spraw, aby anulowanie subskrypcji reklamy mobilnej było proste i łatwe, aby poprawić swój wizerunek wśród klientów. Ułatwienie rezygnacji z subskrypcji może być trudne, ale odbiorcy będą postrzegać Cię jako rozsądnego i godnego kupca, któremu mogą zaufać. Szanse są bardzo duże, że każdy, kto zrezygnuje z subskrypcji, i tak nigdy nie kupi, więc oszczędzasz sobie też bezsensownej promocji!Skorzystaj z platformy, która pozwala na personalizację wiadomości za pomocą tokenów. Personalizacja czegoś jest zawsze świetnym akcentem. Możesz umieścić imię i nazwisko odbiorcy w każdej wiadomości, dzięki czemu będzie trochę bardziej prawdopodobne, że zechce ją przeczytać. Pamiętaj tylko o limicie 160 znaków podczas korzystania z tokenów z formatowaniem wiadomości e-mail.Wysyłając e-mail do klientów, chcesz zapytać ich o numer telefonu komórkowego. Powiedz im, że jeśli podadzą te informacje, będziesz mógł im wysłać SMS-a o zniżkach, nowościach o produkcie i wszelkich innych ważnych ogłoszeniach, że Twoja firma się dzieje. Jeśli wyrażą na to zgodę, podadzą ci swój numer.Marketing mobilny będzie stale rósł wraz ze wzrostem zapotrzebowania na więcej gadżetów mobilnych. W końcu wszyscy będą połączeni i będzie to najlepszy sposób na nawiązanie kontaktu z ludźmi. Dowiedz się, jak skutecznie docierać do klientów i wyprzedzać konkurencję dzięki poradom, które poznasz tutaj. Życzę powodzenia!