Starannie przygotowana kampania e-mail marketingowa może zbudować dużą i lojalną bazę klientów.

Sztuką jest wiedzieć, czego chcą Twoi klienci i jak to dostarczyć. Ten artykuł został zaprojektowany, aby pomóc Ci stworzyć kampanię e-mail marketingową, która będzie skuteczna dla Twojej firmy i przyjemna dla Twojego klienta.Aby mieć pewność, że Twoje e-maile nie wyłączają ludzi, zawsze proś o pozwolenie przed ich wysłaniem. Umieść przycisk subskrypcji na swojej stronie i zachęć stałych klientów, aby zapisali się również na swoich znajomych. Jeśli chcesz zachęcić ludzi do subskrybowania, możesz wyświetlać oferty tylko dla subskrybentów.Im łatwiej jest zasubskrybować biuletyn e-mailowy, tym więcej będziesz mieć subskrybentów. Jeśli masz sklep stacjonarny, poproś klientów o podanie ich adresu e-mail podczas dokonywania zakupu. Jeśli sprzedajesz na stronie internetowej, poproś ich o podanie adresu, gdy będą gotowi do kasy.Spróbuj użyć testów A/B w swoich tematach. Wybierz jeden e-mail, podziel losowo listę mailingową na dwie części i wyślij do każdej połowy tego samego e-maila z innym tematem. Pozwala to w prosty sposób sprawdzić, które wiersze tematyczne generują wyższe współczynniki otwarć, a które zostały po prostu zignorowane w skrzynkach odbiorczych subskrybentów.Powinieneś poprosić swoich klientów o zapisanie się, a następnie potwierdzić, że chcą otrzymywać Twój biuletyn. Chociaż może się to wydawać przesadą, zapewnia, że ​​dana osoba naprawdę chce Twoich e-maili i zmniejsza prawdopodobieństwo, że będziesz miał kłopoty z wysyłaniem spamu.Nie wysyłaj więcej niż jednej wiadomości e-mail tygodniowo. Twoi klienci są zajęci i nie chcą być bombardowani zbyt wieloma wiadomościami. Wysyłanie kilku e-maili tygodniowo może w końcu spowodować, że ludzie usuną to, co wyślesz, nawet bez odpowiedniego spojrzenia i zignorowania twardych treści.Aby pozbyć się wszelkich obaw związanych ze spamem i upewnić się, że nikt z Twojej listy subskrybentów nie znalazł się tam przez pomyłkę, rozważ zastosowanie strategii podwójnej zgody. Wbijanie marki w umysły klientów za pomocą e-mail marketingu

Twoja pierwsza wiadomość powinna wymagać pewnego rodzaju dodatkowej czynności, takiej jak odpowiedź lub kliknięcie linku, aby upewnić się, że czytelnik chce otrzymywać kolejne e-maile.Powinieneś kontaktować się ze swoimi subskrybentami w określonych odstępach czasu i potwierdzić z nimi, że nadal są zainteresowani otrzymywaniem od Ciebie e-maili.

Większość firm robi to co dziewięć miesięcy, aby mieć pewność, że nie są postrzegane jako irytujące. Zagwarantuje to również, że osoby z Twojej listy e-mailowej będą naprawdę zainteresowane, a nie tylko zajmują miejsce.Aby każdy e-mail był wyraźny i niezapomniany, postaraj się, aby komunikaty marketingowe były krótkie i słodkie. Każdy e-mail powinien mieć bardzo jasny przekaz i powinien zawierać tylko informacje, media i linki, które są całkowicie związane z tą wiadomością. Zwięzła, ale przekonująca wiadomość e-mail będzie łatwiejsza do przyswojenia dla czytelników niż wietrzna wiadomość, która próbuje wymusić zbyt wiele punktów.Unikaj używania wykrzykników jako kul w swoich e-mailach. Jeśli chcesz wyrazić poczucie pilności lub ważności, użyj struktury swojego zdania i wybranych słów, aby wywrzeć to wrażenie. Nadużywanie tej formy interpunkcji może zniechęcić potencjalnych klientów i sprawić, że Twoja wiadomość będzie wydawać się nieszczera.Już zauważono, że kluczem do udanej kampanii e-mail marketingowej jest wiedza, czego chce klient i czego potrzebuje Twoja firma. Skuteczny plan marketingowy to nie tylko szczęście; musi być starannie wykonany. Skorzystaj z informacji zawartych w tym artykule, aby zaprojektować plan marketingu e-mailowego, który będzie odpowiedni dla wszystkich.